من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

حق با شماست

ماجرای اون اقای حسود پایینی رو داشتین!

خب  تو انجمن دانشگاه تو جواب یکی از پستها نوشته بود که درسو برداشته و کلی پز داده بود!

منم حس فریندشیپم گل کردو کوبیدمش به دیوار!

بعد همون جا یادم اومد حالا کسی که ازش دفاع کردم عملا خودش خیلی نامرده و به من نگفته بود که می خواد بره سر این کلاسا!

حالا باید برم دست دشمن را بفشارم که دشمن دشمن من دوست من است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد