من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

درس ۱

باید بدونین که چندتا چیز مهم هست که یکیش ادبه! با ادب بودن یکی از مهمترین ارکانه!شاید اولین حرکته! حالا میدونم باارب نیستین هیچکدوم!جون به جونتون کنن بی شعورین... اما حداقل اداشو دربیارن! اونم قبوله! هر حرکت مودبانه ای خوبه!مثلا: اول خانوما باید از در ردشدن!درو براشون نگه دارین!در ماشینو باز کنین!وقتی وارد میشن از رو صندلی بلند شین!....اگه توی یک جمع خانومی ساکت بود!سعی کنین مودبانه حرف بزنین و سر بحثو باز کنین!بین هیچ خانومی هم تفاوت قایل نشین!نه رو ااین حساب که یکی خوشگلتره پس بیشتر مودب باشم واسه یکی دیگه نه!!
نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر خودم سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

حالا نه مخ‌زنی ولی من جدی تو ارتباط با یه خانم مشکل دارم،
تونستی یه آموزش بذار،
ثواب داره.

من سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

khob ada darovordan ke badtare doste man! az tazahor khaste nashodin???/

pink girl دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.ghollakekhali.blogfa.com

وای . چه چیز خوبی گفتی . خدا خیرت بده :)
یکم این پسرا ادب یاد نمیگیرن . به قول تو هرکاریشون کنی بی شعورن . اصلا شخصیت ندارن . اه اه اه
ادای همه چیزو میتونن درارن جز ادای آدما با ادبو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد