من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

چی میگن به این!!!

بنا به بیشرفت تکنولوژی درس هایی را مجازی ارئه می دهند!!


چه حالی میده عمومیو مجازی برداری!!!

بعد امتحان تستی باشه جوابارو از سال بالاییا بگیری بری امتحان بدی!!

ا دو  لاو تکنالژی!


پ.ن:امیدوارم استاده اینجا رو نخونه و بره سئوالارو عوض کنه!




در حال خواندن کتاب اکادمیه خون اشام ها هستم!

احتمالا یک نقدی چیزی از خودم بزارم!(ایکون یاسی منتقد!)

ولنتاین چی بید باز!

با توجه به اینکه کسی را نداریم که بهمون کادو بده و این روزو یاد اوری کنه در نتیجه:


من اصلا یادم نمیومد که ولنتاین کی بود!البته چون ملت تولدمم تبریک نگفتن این زیاد مهم نبود واسم!

اما گفتم نظراتم را در این باب بهتون اعلام کنن!

اقا مزخرفه اقا چرته اقا از این روز لوس تر نداریم به خدا!!!!

برین به کسی که دوسش دارین هرروز بگین دوست دارم چون اگه بخواین صبر کنین واسه اینکه ولنتاین برسه شاید مردین یا اون رفت زیر ماشین بعد خب اصولا غصه خوردن فایده نداره!

البته اگه من بودم که ناخن خشک وخسیس هستم پول مفت واسه کسی خرج نمیکردم!

یک عدد موجود پدر سوخته!

یک سری از برو بچ تصمیم گرفته اند یک از دروس ارشد را با یک استاد گل بردارن!

(از من نپرسین چرا!این طرز فکر در انسان هایی با معدل بالا و طلای المپیاد گویا طبیعی است!)


مدیر گروه به دوتا از مذکر ها اجازه فرمودن و به اون دختر بدبخت نه!!!چرا؟

چون اصولا ادم اعصاب خورد کنیه و اگر جزو گروه پاچه خواران ثابتش نباشی محل ..بهت نمیده!ولی اگه باشی هر کاری من جمله حذف درس در هر زمان حتی بعد از دادن امتحان تعویض استاد ارئه یک کلاس دیگه با یک استاد دیگه!۳۲ تا واحد دادن به یکی !!!!(تو قوانین دانشگاه حتی استعداد های درخشانم فقط۲۸ تا واحد می تونن بردارن!)حال دادن در حد مرسدس بنز و ...نیز انجام میشود!*


حال در این گیر و دار یکی از اون مذکرای پدر سوخته وحسود تصمیم گرفته که مثلا  به دختره نگه درسو بهش دادن!


اخه بشر بالاخره که می فهمه بعدا از طرف کل و جمیع جماعت دختران مخالف افراد حسود به تبعید ابدی فرستاده میشی!




*=دلیل عمده اینکه من جز این جماعت نیستم اینه که این استاد هنگام راه رفتن مثل اردک میمونه!در نتیجه وقتی پشت سرش باشی تا ساعتها میتونی بخندی !من ترجیح میدم بهش بخندم تا باهاش بخندم و این حال دادن ها را به دیگران می بخشم!


کنکور ارشد واسه اعصاب مضره

بله!


یک ادمی که فکر کنم کم کم داره نسبت به کنکور ارشد آلرژی پیدا میکنه اینو زده بود رو در سالن مطالعه! 


چون نمی شه خوندش!

روش نوشته :

                         

                        لطفا با کفش پاشنه بلند وارد نشوید


          اگر وارد شدید قدم نزنید .صدای کفشتان مزاحم مطالعه دیگران است.

باز چه خبره!

خیلی وقته که اخبار مهم س*ی*ا*س*ی رو از روی فیلتر بودن مسنجر تشخیص میدیم!


حالا یکی بگه چی هست ماجرا؟!!!