من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

یک عدد موجود پدر سوخته!

یک سری از برو بچ تصمیم گرفته اند یک از دروس ارشد را با یک استاد گل بردارن!

(از من نپرسین چرا!این طرز فکر در انسان هایی با معدل بالا و طلای المپیاد گویا طبیعی است!)


مدیر گروه به دوتا از مذکر ها اجازه فرمودن و به اون دختر بدبخت نه!!!چرا؟

چون اصولا ادم اعصاب خورد کنیه و اگر جزو گروه پاچه خواران ثابتش نباشی محل ..بهت نمیده!ولی اگه باشی هر کاری من جمله حذف درس در هر زمان حتی بعد از دادن امتحان تعویض استاد ارئه یک کلاس دیگه با یک استاد دیگه!۳۲ تا واحد دادن به یکی !!!!(تو قوانین دانشگاه حتی استعداد های درخشانم فقط۲۸ تا واحد می تونن بردارن!)حال دادن در حد مرسدس بنز و ...نیز انجام میشود!*


حال در این گیر و دار یکی از اون مذکرای پدر سوخته وحسود تصمیم گرفته که مثلا  به دختره نگه درسو بهش دادن!


اخه بشر بالاخره که می فهمه بعدا از طرف کل و جمیع جماعت دختران مخالف افراد حسود به تبعید ابدی فرستاده میشی!




*=دلیل عمده اینکه من جز این جماعت نیستم اینه که این استاد هنگام راه رفتن مثل اردک میمونه!در نتیجه وقتی پشت سرش باشی تا ساعتها میتونی بخندی !من ترجیح میدم بهش بخندم تا باهاش بخندم و این حال دادن ها را به دیگران می بخشم!


نظرات 2 + ارسال نظر
۱ دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

زن 1000 چهره
راه امام - کلام امام !
زنان ارتش های مختلف جهان
سبزها واقعا بیشمار هستند !!!
.
www.shahrah.blogsky.com

سه کنج دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ http://3konj.ir/

جالب بود
نخوندم چون دانشجو نیستم
سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد