من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

به درک

بعضی وقتها یک چیزیو تو ذهنم تصور میکنم!مثلا یکی نسبت به شما خیلی بی شعورانه رفتار کرده!

با خودم میگم اگه بیاد اینو بگه منم اونو میگم حتما !بعدم اینو...


اخرش یا طرف نمیاد یا وقتی حرف میزنه خفه میشم چیزی نمیگم!!

یا اینکه طرف میاد یک تیکه میندازه من تو کف حرفش میمونم و چیزی نمیگم بعدش با خودم فکر میکنم که میشد این جوابم داد!!

مثلا:

چند روز پیش یکی از دخترای سال بالایی که یک کم(خیلی منظورمه) با من مشکل داره به مینی جلو من میگفت:تو اصلا درس نمیخونی با این نگرد منحرف میشی!!!!(این منم!)

چیزی که به من وارد شد یک شک بود و در ادامه اش خفه شدن طوری که جوابی نداشتم واسه حرفش!البته الانم که فکر میکنم جوابی ندارم!


کلا ادمهایی که خوب حرف میزنن واسم جای سئوال دارن!!!


البته بدتر پسرایین که تو  خیابون تیکه میندازن!

کار خوبیه که جواب ندین!اما جواب دادنشم بد نیست!

به عنوان مثال چند روز پیش یک ابلهی تا اومد دهنشو باز کنه زر بزنه!

من پیش دستی کردم گفتم:کوتوله!!!!

باید بگم خیلی لذت داشت!!!

اونم رفت تو خودش!منم خوشحالم!




نظرات 1 + ارسال نظر
یاسیکا جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

یک سئوال دارم!ایا کتک میخوای این قدر کامنت چرت میزاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد