من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

فنجون

چه چیزی بیشتر از این حال میده با یک پرشیا سیاه بری کافی شاپ کلی چیز بخوری بعد کلیم از وایرلسش استفاده کنی!بعدم با پرشیا برگردی!:)


تازه بگم راننده و کمک راننده  هم مهندس های با شخصیتی بودند که ..

همین!


احتمالا همین یک دفعه بود  و بس!

از سوتیای خودم و مینی هم همین قدر بدونین که موقع برگشت مینی چسبید به تنگ ابی تا یک برچسب کفشدوزک بکنه از روش!


منم میخواستم البته!:((

اما مهندسا بی موقع برگشتن و نشد تنگو بزنم زیر بغلم ببرم!:دی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد