من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

هیییییییی

همین الان یک عظمت پست نوشتم همش پرید!شما فکر کنید من نوشتم شما هم خوندید!


خدا بگم چیکارت کنه اینترنت مزخرف!اخه این همه فحش و بد و بیراه پشت سرته بازم از رو نمیری!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

parmis شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

to chan salete???????????????????

۲۱!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد