من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

بهاریسم

فکر کنم به مرض بهاریسم مبتلا شدم!

تمام روز تو محوطه جلو تریا نشستیم و فک میزنیم !

اینقدر خندیدیم که تمام ماهیچه های فکم درد گرفته!

و فقط میتونم برم بخوابم!!


نظرات 3 + ارسال نظر
حمیدرضا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.TakClub.com

سلام وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی من رو با نام تک کلوب دات کام لینک کن.
ممنون

نمو خوام!

شازه دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://shaze85.wordpress.com/

شازه هستم
ممنون که منو قابل خواندن می دونید
تشکر اگه شازده رو به شازه اصلاح کنی .

خواهش!
چشم حتما!

mini سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrra!
pas miram baharismam o be nasrin montaghel konam!:D

اون اگه میخواست بگیره تا حالا گرفته بود!!!!:))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد