من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

پارک ملت

رفته بودیم بسکتبال بزنیم به بدن که نشد!!!

چون :

۱.هوا عین خر سرد شد!

۲.خیلی شلوغ بود!


در نتیجه رو غرفه بازی ریاضی خراب شدیم!من که نه در واقع داداشم!!

حالا ما ناراحت اخر جمعیت واستادیم در حالیکه اون داره اون اون وسط سر یک چیزایی دعوا میکنه!یعنی ادمی بود که وول میزد اونجاها!!!!

اتفاقایی که افتاد یکیش این بود که یک صندلی افتاد نمیدونم از کجا رو سر اون یکی داداشم و اینکه اخرشم ما نفهمیدیم روبیک به چه دردی میخوره!!

نظرات 4 + ارسال نظر
/ :~●*◦ஜღ╫ Ħ.ΞξlIپیروز & پروانهI¥Д ╫ پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://piroozvictorian.blogfa.com




سلام خوبی....وبت جالبه خوشحال میشم به ما هم سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرت رو برای آپ جدیدم بگو مرسی..این آپ ترکونده در عرض دو سه روز....
راستی دوست دارم توی نظرت اول شیا....اول شدن یک نوع مسابقست که با نظرات زیاد میتونی این عنوان رو کسب کنی.....توی نظراتم آخراشو بخون متوجه میشی چطوری اول شی...
منتظر حضور دلگرمت هستم......بای بای

_______♥█████████♥_______♥█████████♥
_____♥█████████████♥___♥███████████♥
___♥█████████████████♥████♥________♥████♥
__♥████████████████████████♥___________♥███♥
_♥███████████████████████████♥__________♥███♥
♥████████████████████████████████♥_____♥███♥
♥█████████████████████████████████♥___♥███♥
♥██████████████████████████████████♥_♥███♥
_♥██████████████████████████████████████♥
__♥████████████████████████████████████♥
____♥████████████████████████████████♥
______♥████████████████████████████♥
_________♥███████████████████████♥
____________♥██████████████████♥
______________♥█████████████♥
_________________♥████████♥
___________________♥████♥
____________________♥██♥

یک مرد جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

مطمئنی عین خر ؟ من عین یه چی دیگه شنیده بودمااا.

اون کارا مردونست بایدم نمیدونستی... !

اوهوم..امید دارم که قبول بشم.
داداش و خواهرم هم لیسانس فیزیکن. زیاد خوشم نمیاد

مردونه زنونه نداره!!!
بستگی داره خب!فیزیک سخته!!
خیلی هم سخته!!
اما اگه دنبالش بگردین چیزای جالب زیاده توش!!
علوم پایه همینه یا عاشقشی یا ازش بیزاری!!

من تنها جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

اتفاقا امروز داداش منم اومده بهم گیر داده یه آموزش روبیک پیدا کن میخوام یاد بگیرم، گفتم یکی هم برا من باید بخری، گفت باشه، حالا مطمئنم که نه اون میخواد یاد بگیره و نه من روبیک دار میشم :))

ها ها ها !!
اتفاقا هم میفروختن اونجا هم اموزش میدادن!!!
اما خیلی شلوغ بود!
یک عالمه بازی دیگه هم داشت!!کار جالبی بود از بچه های ریاضی دانشگاه فردوسی!!!

من تنها جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

کلا این بچه‌های ریاضی همش کارای جالب میکنن،
اون نظر که گفته بودی (بالا) تو رشته‌های علوم پایه باید علاقه داشته باشی، واقعا حقیقت داره، من الان فقط و فقط به سه دلیل از ریاضی جدا نمیشم و نمیرم دنبال نرم‌افزار:
۱-چون آنالیز رو خیلی دوست دارم.
۲-چون جبر رو خیلی دوست دارم.
۳-چون نمیتونم.
که البته این دلیل سومی از همشون مهم‌تره،
الان میخواستم بشینم معادلات دیفرانسیل بخونم، گفتم ولش و اومدم وب، فک کنم این ترم مشروط میشم.

این همه درس سختو با هم داری!؟؟
اره فکر کنم مشروط شی!!!(ایکون یاسی صادق!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد