من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

ذرت مکزیکی

نظر کارشناسی من در مورد ذرت مکزیکی اینه که برین از کیان سنتر بخرینش!!!

از همه جا خوشمزه تر درس میکنه!!!!

تو راهنمایی و پروما عین ....ادویه میزنه که نتونین تا اخر بخورینش!اما تو کیان سنتر قارچ و سیب زمینی هم اضافه میکنه!


 

در ضمن اقای کیف فروش لا کاستوت ماله خودت میرم از اونجا یک کیف میخرم یک کیف خوشگلتر پیدا کردم!!!


خبر دیگه این که یک ماگ خوشگل خریدم و به نظر من دانشجو رو با ماگش میشناسن!!!

کلا چایی و نسکافه و شیر کاکائو خوردن توش بسیار حال میده!!!که هنوز همشو امتحان نکردم!چون دارم بالا میارم از بس مایعات روانه معده کردم!

البته نمیشه ببرمش دانشگاه چون حتما تو حمل نقل یک بلایی سرش میاد!



جدیدا یاهو با من شوخیش گرفته وایمیسته تا من آن شم!بعد در یک موقعیت مناسب منو پرت میکنه بیرون!و ساین اوت میکنه!

احتمالا کلی هم میخنده!از اون اسمایلایی که طرف داره رو زمین غلت میزنه!


نظرات 4 + ارسال نظر
من تنها سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

ما بدبخت بیچاره‌ها که از اینا نمیتونیم بخریم :)) خوش به حال شما.
در مورد یاهو شاید یکی داره بوتت میکنه، اگه تو لینوکس بودی میتونستی از gyachi استفاده کنی، خیلی سپر امنیتی قوی داره وقتی هم که یکی داره بوت میکنه میگه که فلانی آره!
ماگ رو بپیچ تو یه روزنامه بذار تو کوله‌ت، نمیشکنه.

ها!!
ما هم نمیدونیم لینوکس چه ریختی هست اصلا!!!!
احتمالتم اره شاید درسته:(((((((((((((

یک مرد سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://yek-mard.blogsky.com

به.. یه همشهری هم که اینجاست. چطوری خودت‌؟؟

ذرتای کیان سنترو نخوردم اما تو راهنمایی رو خوردم راست میگی نمیشه خورد.
قارچ؟؟ به به ... چه شود

شما لینوکس نمیدونی چیه ؟؟ عیبی نداره منم ماگ نمیدونم چیه.!
ههههه

من تنها سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

بیا لینوکسی شو ضرر نمیکنی (من الان نفست بیدم).

من تنها چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

نه سخت نیست،
فقط یه ذره باید بابات در بیاد :)) شوخی میکنم،
دوست داشتی بگو کامل تو وبلاگم راهنمایی کنم (الان تو باید بگی راهنمایی کن :دی)

براهنما!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد