من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

باز هم عید!

کار من شده دلداری دادن به جماعت مذکر و مونث عاشق و راهکار نشان دادن در این امر خیر!!


مطمئن اگه یککم بیشتر میدونستم خودم چه جور ادمیم تو روابط عشقی کسی نمیومد صد سال مشاوره بخواد!!!


ولی کسی از مشاور نمی پرسه شما خودت چه قدر موفق بودی!

نظرات 16 + ارسال نظر
من جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

خوبه حالا یه وقتم به من میدی واسه مشاوره؟؟؟؟

من تنها دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

حالا خودت چقدر موفق بودی؟

فکر نکنم زیاد!

anahitafarshid سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

anahitafarshid سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام، با حمایت مقام معظم رهبری، آقایان روحانی و ظریف مهارتهای خود را در انجام مذاکرات و حل مشکلات پیچیده نشان داده‌اند. به آنها اجازه دهید تا امور مربوط به سیاستهای خارجی‌ ایران در منطقه را نیز به عهده بگیرند.

anahitafarshid جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام، بعد از این توافق تاریخی‌ بر روی چهار چوب، نوبت به چه چیزی می‌رسد؟ اگر ما برای ایجاد صلح در منطقه با شرکای بین‌ مللی همکاری کنیم، سود بسیاری خواهیم بود و به نفع خودمان خواهد بود. این که ما در امور مربوط به سوریه، عراق و یمن به تنهایی پیش برویم بسیار مایوس کننده خواهد بود.

anahitafarshid شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

از تحریم به تکریم. توافق نهایی تنها راه رهائی.

[ بدون نام ] شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

anahitafarshid شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ق.ظ

سلام، حماسه اقتصادی در پسا تحریم متحققق خواهد شد.

anahitafarshid دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام، ما با غرب مذاکره و صحبت کردیم، حالا بگذارید با خودمان صحبت کنیم. در خواست گفتگوی ملی‌ برای باز سازی.

anahitafarshid جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

elahehnamdar پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام، اول بسازیم بعد "ساخت ایران" را تبلیغ کنیم.

elahehnamdar دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام، اول بسازیم بعد "ساخت ایران" را تبلیغ کنیم.

elahehnamdar یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ق.ظ

elahehnamdar یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد