من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

جاستین بیبر

۱۵ سالشه!الان اهنگ baby تو صدر جدول دانلود هاست!و از ۱۲ سالگی شروع کرده به خوندن!

باید بگم صداش خوبه اما یک چیزی تو اهنگه کمه!حالا که قشنگ گوش دادم!

به نظرم معنی همه کلمه ها رو نمیدونه!

اون قسمتی که میگه: down down down!

احتمالا تا حالا خورد شدن به خاطر عشقو تجربه نکرده!و گرنه اینقدر بی تفاوت نمیگفتش!

جالبیه این اهنگا اینه که بعضیاشون صحنه هایی از زندگی روتوصیف میکنن که شاید همه تجربه کرده باشن و این که میفهمی یکی یه جایی تو این دنیا یک روزی مثل تو بوده احساسش به ادم روحیه میده!این که خواننده بتونه حسومنتقل کنه مهمه!

خود اهنگ عالیه!و من لایریکسشو خیلی دوس دارم!غیر همین قسمتش!


البته این تنها اهنگیه که ازش گوش دادم!و برای همین اینو به حساب بی تجربه بودنش گذاشتم!

نظرات 11 + ارسال نظر
ع . ق یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://cheshm-e-asman.persianblog.ir

به جاستین من کاری نداشته باشیا!!! خیلیم میدونه چیمیخونه!
خیلیم با تجربست! جاستین توی برنامه ها و کشور های مختلف ظاهر شده و خیلیم خوانندگیش عالیه! کلیم طرفدار داره + من!
بهت ژیشنهاد میکنم که بری و بقیه ی آهنگ های جاستین رو گوش کنی و میوزیک ویدیو هاش رو ببینی! اون موقع متوجه می شید که جاستین خواننده ی با تجربه ای هست! ok?!

بله!گوش مردم چندتا دیگرو و باید بگم بهترینش همین بیبی میباشد!!

[ بدون نام ] جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

رضا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

نیروانا یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

اه اه اه!حالت تهوع گرفتم! خانم یا اقای ع.ق خوبه ادم جنبه داشته باشه!همچین میگی جاستینم ادم فکر میکنه جاستین نی نی کوچولوته!منم جاستین رو دوست دارم ولی مثل تو نیستم من انتقاد پذیرم.اتفاقا راست میگه! اون قسمت down down downرو زیاد خوب نمیگه ولی به طور کلی البوم my worldاش خوبه!واقعا پسر هنرمندیه.راستی از بابت این وبلاگم ممنون!امیدوارم همه ی طرفدارای جاستین مثل ع.ق نباشند . . . منظورم اینه که لوس و حال بهم زن و عوضی نباشند!!!! به امید این ارزوی بزرگ . . .

parmis شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

به حرفاشون گوش نده
تو نه لوسی نه حال به هم زن نه عوضی
نمی دونم دختری یا پسر ولی می خوام بدونم چرا جاستینو انتخاب کردی واسه نوشتن؟
ارادتم خیلی بالاس چون اولین پرشینی هستی که دربارش نوشتی.
تو همونی نیستی که زنبور هکت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی من از ۲ تیر پاغرسال برای اولین بار جاستینو دیدمو عاشقش شدم
اون اولین عشق منه
تا به حال فقط از پسرا خوشم اومده بود!!!!!!!!!!
همین طوری گفتم بدونید.

ممنون!
من راستش دخترم!
کسی هم هکم نکرده!چون دفعه اولیه که مینویسم!
جاستین هم به نظرم اهنگش خیلی جالب بود!یک مدت تو فاز اهنگ بودم خیلی!

parmis شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

یادت نره جواب بدیا
درباره جاستینم بیشتر مطلب بذار

شرمنده یک مدت نبودم!
در مورد جاستینم نظرمو دادم!مطلبی ندارم که بزارم!!!:)

روژان پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.crushable.com

ببین من عاشق جاستینم پس تا جایی که میتونی از جاستین حرف بزن. جاستین عاشششششششششششششششششششقتم.

rozhan پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

جاستین هم خوش هیکله هم خوش تیپ هر
دختری که ببینتش عاشقش میشه... حیف که ازش دورم زندگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

نیوشا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

حواست باشه راجع به جاستین چی میگی احمق خان

سارا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام منم خودمم در باره ی جاستین وبلاگ دارم .
خبرایی هم که دارم خوبه .
ولی خودم حوصلهی نوشتن ندارم خودت می دونی چی میگم.
اگه می شد ایمیلمو بهت می دادم و تو می ذاشتی .
وبت خیلی خوبه.بعد من واسه دوستام یه نصیحت دارم .
وقتی ادم وقت میزاره با کلی بدبختی وبلاگ براتون درست می کنه نزنین تو سرش.
بعدم جاستین عروسک نیست که ماله خودتون می کنیدش.
شخصیت خودتونو نگه دارید.ما مثلا دختریم.
جاستیننم یه پسره مثل همشون.
خدا که نیست که کشته مردشین.
مراقبه خودتون باشید.
و شما که تو وبلاگتون نظر دادم پاسخ یادت نره.
بای بای..................

مبینا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

امیدوارم این به دستتون برسه احتمالا شما دقت نکردید که توی ۱۳ سالگی خونده و فقط بلدی ایراد بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد