من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

شانس

همین الان به علت اینکه نفر ۹۹۹ ۹۹۹مین بود که وارد یک سایت شدم مقدار2,087.56 دلار بردم !


ولی تو لیست کشورها اسم ایران نیست که من جایزه ام بریزم به حساب!!!

به این میگن شانس!

انگولا  و زامباوه بااضافه همه کشورهای همسایمون هست!یمن و کویت به اون فسقلی ابهتشون از گربه ما بیشتره!

با این پول می شد کلی لباس عید خرید!!!فکر کن!

نظرات 1 + ارسال نظر
من تنها چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://mane-tanha.blogsky.com

حالا خوبه که اینا الکیه!، اگه راس راسی بود خیلی حال گیری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد