من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

کلمات

یادم میاد اولین باری که اسم سانتی مانتالو شنیدم !وقتی بود که کتاب همسران خوب الیزا ام ال کوت(قسمت دوم زنان کوچک میشه) و میخوندم بود.

وقتی مامانم خریدش واسم !

نتونستم بخونمش بیشتر از سنم بود!به خصوص که به جالبی قسمت اول نبود!در نتیجه تا سالها خاک خورد تو قفسه!


بعد ها که باز کردمش به این کلمه برخوردم!واسم خیلی عجیب بود!

فکر کنم یک تغییر ادبیات زبانی باشه!که طی کمتر شاید ۱۰ سال یک کلمه از تو زبان مردم غیب میشه یا به وجود میاد!!

نظرات 1 + ارسال نظر
هیولای گشاد سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ

آی دی ات مال خودتُ بی اف جان هم سلام برسون و سال جدیدت هم مبارک عزیزم!

انشالله همیشه وبلاگ منو به همه معرفی کنی (هاهاها)

سال خوبی داشته باشی همراه با سانتی مانتالیزم زیاد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد