من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

فوتبالیستا!؟

امروز.جلوی تلویزیون:

داداشا در حال دیدن جومونگ شاید واسه ۱۰۰۰۰۰۰مین بار!

من:یک فیلم دیگه بزارین!

(خفه شدم از بس این ادمای لوس وننر و چشم فسقلی دیدم!)

 کسی توجه نمیکنه!

من رو به داداش بزرگه:برو یک فیلم دیگه بزار.

داداش بزرگه به کوچیکه:برو یک فیلم دیگه بزار!


این صحنه شاید سه بار تکرار شد!چون زبان ادمیزاد حالی این جماعت مذکر نمیشه!کنترل را برداشته تلویزیون خودمان را گرفته!

من-یک فیلم دیگه بزارین!

کوچیکه-مثلا چی؟

من-هر چی که چینی ژاپنی کره ای ... نباشه قبوله!

کسی تکون نمیخوره!

وارد جزییات نمیشم بالاخره بزرگه میره سی دیو عوض کنه!



در این حین که فک میکنم چی ببینم با کنترل ور میرم که از شانس خرم میزنم کانال یک!

که فوتبالیستا داره!

دیگه اینجا هیچ راهی سازگار نیست چون جون اینا به این کارتون بستگی داره!


کارتونش جدید بود یعنی حافظه من(که خیلی توپه)تو این چند سال که شاید این کارتونو ششصد بار دیدم(یعنی به خوردم داده تلویزیون)این قسمتو یادش نمیومد!

(نه اینکه فک کنین چون خیلی قسمتها با هم فرق داره و ادماشو خیلی خوب تشخیص میدم نخیر!زیرا ادمهای توش رنگ موهاشون زرد بود!)


یعنی این قسمته جدید بود؟چرا این همه سال ما سر کار بودیم!؟

چرا بعد این همه سال مدل موی هیچ کدوم اینا عوض نشده!

چه جوریه که وقتی میخوان توپو شوت کنن اون توپ رو هوا وایمیسته ونمی افته!؟چرا اون دروازبانه کلاهشو برنمیداره؟

اون دختره تو کارتون چیکارس؟(خجالتم نمیکشه!)

چرا این همه کله ملت ژاپن بیکارن کلی واسه فوتبال جوانانشون این همه لوس بازی در میارن؟؟؟


ایا انتظار دارن ما بازهم بشینیم این کارتونو ببینیم؟؟

جواب های سئوالا ایشاالله در قسمت بعد!




نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
خوبیش اینه یه چی جدید گذاشتین
تازه چشمای این فوتبالیستا گندس بجاش!
امسال راستش خوب بود
هر سال آدم یه چیزای جدید یاد میگیره دیگه
امسالم برای خودش یه سال تکرار نشدنی بود
ایشالا امسال سال خیلی پرثمری باشه که همش آدم کنار سختیاش خوشی ببینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد