من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

دلم خونه

نمی فهمم این لوس بازیا چیه!


یکی یه پست میخونه اینجا خوشش نمیاد!هر چی از دهنش در میاد میگه!!

خوب نخون!زوره!؟

شما بیکارین میان وبلاگای بی مخاطبو میخونی!؟؟

خیر سرم جلب توجه هم نمیکنم اینجا!به هر کیم دلم بخواد فحش میدم!!

طرف اعصابش از یک جا دیگه خونه دق ودلیشو سر من خالی میکنه!!!!!!!!خیلی دلت واسه ائمه سوخته برو چهار تا کتاب بخون سوادتو و شعورتو ببر بالا!تو بحث منطقی باشی یک ذره! کم نیاری!


یک چیزه دیگه که اعصابمو خورد میکنه اینه که کسی که خودشو فقط آورده سر کلاس(اونم با سی وپنج دقیقه تاخیر)!!

۱۰ تا برگه اچار از من میگیره بعد فقط رو یک طرف برگه ها مینویسه اونم به غایت گشاد گشاد!!

طوری که با کمال پررویی خودکارشو فرو میکنه تو کتفم و میگه یکی دیگه لطفا!


لازم به ذکره جزوه اون صفحه رو میشد تو دوتا برگه جا کرد!!کلی هم جا می موند که نقاشی بکشی!!


هنوز جای خودکارش درد میکنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد