من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

المپیک!


کسی خبر داشت المپیک بوده امسال؟؟!!!!

با دختر عمه مان که در بلاد کفر به سر میبرد میچتیدیم که به ما خبر داد!!


خدایی یعنی اینقدر بی بخار شدیم!یک داد هم زورمان میاید برای پرچممان بزنیم!!


نظرات 2 + ارسال نظر
جیغ جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

عزیزم شما روزنامه مجله و تلویزیون نمی بینی تقصیر ملت چیه؟
مرجان کلهر از آخر اول شد تازه خیلی هم خوشحال بود....
کمی اخبار ببین ولی نه اخبار ضرغامی رو ...


درضمن نوشتنت خوبه....

جیغ یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

خب یه جورایی آره...اگه پستای بهمن ماه و بخونی متوجه میشی تو وبلاگم بزن بزن بود....
پست برقع نقابی برای امرار معاش و قبلی ش و بعدیش... نظراتو بخونی درجه زحمی بودن طرفین رو می تونی حدس بزنی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد