من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

در باب اینترنت پر سرعت در قم


خب میدونم که خیلی مهمه مردم کافر دنیا سریعا مسلمون شن!


ولی خدایی چه نیازی دارن اونا به همچین سرعتی که دانشمندای فیزیک ذرات ندارن!

در حالی که علم اسلام دیگه پیشرفت نمکنه و نیازی به پخش خیلی سریع نداره و از جایی عقب نمیمونه و همه اطلاعات از ۱۵۰۰ سال پیش همین بوده هست و خواهد بود!


مکر اینکه یکی بره دستشویی یادش بره سریعا میل بزنه من با پای چپ  باید می رفتم تو حالا با راست(یا برعکس) حکمش چیه چی کار کنم؟

بعد جوابشو سریع بخواد!!


یا هر گونه مثال حیاتی دیگه که الان به فکرم قد نمیده!!!


مسلمه که اینا مهمتر از اکتشافاته تو سرنه که از هر دویست نفر تو ایران یک نفرم اسمشو نشنیده و اصلا ملت نمیدونن تو دنیا چه خبره!!!خب نیازی هم نیست بدونن..لابد!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد