من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

بله؟

این متنی که خواهید خواند را برای یکی از دوستان کامنت گذاشته بودن!
به شخصه واسه چنین مسلمینی متاسفم!

بسم ا لله ا لر حمن ا لرحیم
النکا ح السنتی. (رسول اکرم ص)
آستان قدس رضوی جهت ارتقای فضای معنوی جامعهٔ و ایجاد شرایط مناسب روحی‌ و آرامش خیال برای برادران زائری که در مدت زیارت حرم مطهر امام هشتم از همسر خود دور می‌باشند اقدام به بر گذاری مرکز صیغه‌های کوتاه مدت در جوار حرم رضوی نموده است. در این راستا از کلیهٔ خوا هران باکره مو منه که س‌ن آنها بین ۱۲ تا ۳۵ سال است دعوت به همکاری مینماید . هر یک از خوهران بر اساس قرارداد ۲ ساله‌ای که با آستان قدس رضوی منعقد مینمایند موظفند که ماهانه حد اقل ۲۵ روز به صیغه برادران زوار در آیند. مدت قرار داد جزو سابقه اشتغال متقاضی محسوب میگردد مدت هرصیغه از ۵ ساعت تا ۱۰ روز متغیر میباشد . مبلغ پرداختی بابت هر صیغه بدین
شرح است:
صیغه های ۵ ساعته: ۵۰۰۰۰ تومان
صیغه‌های ۱ روزه ۷۵۰۰۰ ، ۲ روزه ۱۰۰۰۰۰ ، ۳ روزه ۱۵۰۰۰۰، و از ۴ روز تا ۱۰ روز ۳۰۰۰۰۰ تومان
خوهران باکره که برای اولین بار صیغه میشوند مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان اضافه بابت برداشته شدن پردهٔ بکارت در یافت خواهند نمود. بعد از انقضای قرارداد ۲ ساله در صورتی که س‌ن خوهران به حد نصا ب ۳۵ سال نرسیده باشد در صورت تمایل میتوانند در لیست انتظار صیغه های دایم قرار بگیرند. خوهران موظفند ۵ در صد از مبلغ دریافتی هر صیغه را به ضریح مطهر واریز نمایند.از کلیه خوهران علاقه مند در خواست میشود ۲ قطعه عکس تمام قد (با حجاب اسلامی) ، آخرین مدرک تحصیلی ، و ضعیت بکارت و گواهی‌ سلامت کامل روانی‌ و جسمانی از سازمان بهداشت شهرستان محل سکونت خود را حد اکثر تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ به آدرس ذیل ارسال نمایند(توجه : برای خوهران
کمتر از ۱۶ سال رضایت رسمی پدر یا جد پدری یا عمو الزامی میباشد ) :
مشهد - بارگاه امام رضا -خیابان شهید نواب صفوی -صحن کوثر - دفتر امور صیقه
جهت اطلا عات بیشتر با تلفن ۰۰۹۸۵۱۱۲۲۲۵۷۹۰ حاج آقا محمود ممتاز تماس حا صل فرمائید
برای آگاهی از جزیات کامل و دریافت فرمهای مربوطه به سایت آستان قدس رضوی به آدرس www.aqrazavi.org و یا به نشریه استان قدس مراجهٔ نمایید
نظرات 5 + ارسال نظر
sara دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.joking.ir

http://www.joking.ir

[گل]سلام دوست عزیز
[گل][گل] عجب وب خوبی دارید
[گل][گل][گل]امیدوارم همیشه شاد باشید
[گل][گل][گل][گل]داشتم تو وب برای خودم میگشتم
[گل][گل][گل][گل][گل]که وب قشنگت رو دیدم کارت بیست بیسته
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]امدم دعوتت کنم که به سایت من هم سر بزنی
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] این آدرسشه http://www.joking.ir
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] تونستی حتما سر بزن خوشحالم میکنی
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]یادت نره ها منتظرتم بیا یه چرخی بزن حتما خوشت میاد
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]گه هم خواستی منو لینک کنی این آدرس رو:
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل] http://www.joking.ir
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]با این متن:
[گل][گل][گل][گل][گل] ???سایت تفریحی توپ جوکینگ ???
[گل][گل][گل][گل]لینک کردی خبرم کن تا جبران کنم
[گل][گل][گل]منتظرت هستم تو جوکینگ
[گل][گل]یادت نره یه سر بزن
[گل]ضرر کردی با من

http://www.joking.ir

راستی اگه دوست داشتی تو گروه یاهو من هم عضو شو

این آدرس گروه یاهو:

http://games.groups.yahoo.com/group/jokingir/join

این هم آموزش عضویت تو گروه:

http://www.joking.ir/?page_id=34

این هم گروه گوگل من:

http://groups.google.com/group/jokingir

یادت نره ها حتما عضو شو ضرر نداره

اگه خواستی این آی دی یاهو منه ادش کن

jokingir

این هم ایمیل منه اگه کار داشتی یا مطلب جالبی داشتی برام بفرست خوشحال میشم دوست عزیز

jokingir@yahoo.com

شاد باشی

بای

[بدرود]

http://www.vaa.ir دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.joking.ir

سلام دوست گلم [گل]

جواد حقانی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

باعث کمال تاسف است در این وبلاگ اینگونه شوونات بارگاه نورانی و مقدس حضرت رضا (ع) مورد اهانت قرار می گیرد نویسنده بهتر است در مورد پدر و مادر واقعی خود بیشتر تحقیق نماید زیرا معمولا افراد حرامزاده اینگونه جرات می کنند اهانت کنند و تهمت و افترا بزنند . خدا به داد نویسنده برسد ضمنا اگر مطلب صحت دارد بهتر است نویسنده گرامی اول آدرس و مشخصات خواهر و مادرش را بدهد تا تستی بزنیم حاضریم پول 2 برابر با زمان کمتر بدهیم .

حروم زاده ای که به شرف باقی انسان های روی زمین احترام میزاره!
بهتر از انگل هایی مثل شمان!چون حرومزادگی و هرزگی تو خونشونه و چنان نسل در نسل توشون پیچیده که به هیچ نوعی قابل تصحیح ژنتیکی نیستن!

امامتون اگه با چهار تا حرف من خراب میشه اوضاعش خیلی بیریخته پس!

شما هم مشخصه تایید میکنی و موافقی!ادرسش که هست پاک نکردم!ارزونتر هم ازت میگیرن!

جواد حقانی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

درحرام زادگیت شک داشتم که باپاسخی که دادی تبدیل به یقین شد نیاز به تحقیق ندارد اگر باز هم باور نداری مدتی خواهر و مادرت را زیر نظر داشته باش حقایق جالبی برایت روشن خواهد شد

شما لابد خیلی با ایمان و دوستدار خاندان نبی هستی!!!!
بعد راه میری به ملت تهمت میزنی واقعا اگه پیامبری که من نمیشناسم افرادی مثل تو دوستدارشن دلم به حالش می سوزه!!
انسانیت و درستکاری هیچ شباهتی به رفتاری که شما پیش رو گرفتی نداره!!!
حودتو اصلاح کن و قبل از اینکه دهانت را باز کنی از کسی یا چیزی دفاع کنی یک کم فکر کن!

هیولای گشاد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

این بالایی چی باحاله!
علاوه بر اینکه عجب کامنت باحالی گذاشتن، من برم خودمو معرفی کنم!
در ضمن یاسی، من میتونم آی دی ِ تو رو داشته باشم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد