من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

ای کیو

حدود ۱۰۰ تا مسئله باید حل کنم تحویل بدم اما نشستم اینجا وبگردی میکنم از نوع کاملا وقت گذرونی به بطالت!


حتی زورم میاد حل تمرین دانلود کنم!

اما زورم نمیاد که اهنگ دانلود نکنم!!!!

یک دو سه ماهیه با us against the world سر کردم تازه فهمیدم اهنگم نصفه بود!


نظرات 1 + ارسال نظر
از دستت ناراحتم جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ http://takgirl.blogfa.com/

سلام [زبان]

من چند باز از وب شما دیدن کردم اما شما اصلا به من سر نزدین [تشویش]

ممنون میشم از وب من هم دیدن کنید [خجالت]

راستی من رو هم لینک کنید ...

منتظرت هستم ... بیایی ها ... [نیشخند][چشمک][بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد