من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

الکساندر رایبک


الان اهنگ افسانه پریان الکساندر رایبک رو واسه دفعه ۱۰۰۰مین بار گوش دادم!(هندزفری تو گوشمه زورم میاد اهنگو عوض کنم)



یکی دوست دخترشو پیدا کنه بهش برگردونه خفه شدم از بس دنبالش گشت!



alexander rybak-fairy tale






نظرات 2 + ارسال نظر
انتروپوید سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

آخ گفتی ... تازه داشتم از گوش دادن این آهنگ دست برمیداشتما ... انگاری تا میاد یادم بره گوش بدم یه جوری باید یادم بیاد !


فکر کنم ریبک درسته نه رایبک :)

بله می فهمم!
شما نمی دونی دوستشو کجا گم کرده؟؟
مهم نیست ریبک یا رایبک!بشر روسیه تلفظ اسماشونو فقط خودشون بلدن!
فرض کن المانی تلفظ کردم!!p:

انتروپوید چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://anthropoid-.blogfa.com

بله ریبک و رایبک مهم نمیباشد ولی در اصل بشر نروژیه نه روس :دی

بله بله!!!
خب باید بره ملیتشو عوض کنه به من چه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد