من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

چی میگن به این!!!

بنا به بیشرفت تکنولوژی درس هایی را مجازی ارئه می دهند!!


چه حالی میده عمومیو مجازی برداری!!!

بعد امتحان تستی باشه جوابارو از سال بالاییا بگیری بری امتحان بدی!!

ا دو  لاو تکنالژی!


پ.ن:امیدوارم استاده اینجا رو نخونه و بره سئوالارو عوض کنه!




در حال خواندن کتاب اکادمیه خون اشام ها هستم!

احتمالا یک نقدی چیزی از خودم بزارم!(ایکون یاسی منتقد!)

نظرات 2 + ارسال نظر
گودزیلا جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://img73.blogfa.com

این کار خیلی غیر اخلاقیه ! من اگه جای تو بودم میرفتم و سوال ها رو به بقیه دوستام هم میدادم که یه کار اخلاقی بشه !

یاسیکا پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ

چرا همچین کاری میکردی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد