من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

کنکور ارشد واسه اعصاب مضره

بله!


یک ادمی که فکر کنم کم کم داره نسبت به کنکور ارشد آلرژی پیدا میکنه اینو زده بود رو در سالن مطالعه! 


چون نمی شه خوندش!

روش نوشته :

                         

                        لطفا با کفش پاشنه بلند وارد نشوید


          اگر وارد شدید قدم نزنید .صدای کفشتان مزاحم مطالعه دیگران است.

نظرات 4 + ارسال نظر
راوی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

راوی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

این جا ابهام وجود دارد خواهر!
منظور از بلند چه قدر است!
1متر.2متر...
ژس اجرای این حکم واجب نیست!!!!!!!

از این شوخیا با اینن جماعت نمیشه کرد عزیز!

hayula شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

emtehan mikonam

hayu شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ

nemishe behet ramzo dada khosusi nadari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد