من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

شتر در خواب بیند پنبه دانه و این حرفا..

 

 

من و دوستم دیروز به این نتیجه رسیدیم که استاد احمقمونو بفرستیم امریکا به جاش کامران وفا بیاد به ما درس بده!! 

ایده ی بدی نیست نه؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
toure چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.toure.blogsky.com

hala chera kamran
inhame adame shakh hast oonvar
aslan be man che fozouli mikonam
hih hih hih
webe khobie
az in ke neveshti faghat bara dele khodam minevisam kheili kheili khosham omad
ishala hamishe movafagh bashi
man 3sal web dashtam toosh hamash matalebe copy paste ii mizashtam
alan fahmidam age bekhay bara khodet o dele khodet benevisi kheili hesse ghashangi be adam dast mide

mitra چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.market2iran.com

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه اگه تونستی به منم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد