من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

پدر هر چی..

بابام اومد جلو چشم تا ویندوزو عوض کردم!!

یا مدیا کار نمیکنه با نمیره تو اینترنت!!! 


اخه کامپیوتر بدون این دوتا به چه دردی می خوره؟؟؟ 


فعلا که اونیو که اینترنتش کار میکنه رو نصب کردم تا ببینم چی میشه! 


حالا یادم افتاده که رمز بلاگ و سایتای مختلف یادم نمیاد!!! 


یکی نیست بگه مگه هفت خوان رستم میچینی اینا چیه جو گیر میشی به عنوان یوزر و پس میزاری دختر! 

نظرات 1 + ارسال نظر
فروشگاه رایگان سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=16055

اگر میخوای در وبلاگت یک فروشگاه بزرگ و رایگان و با دریافت پورسانت کسب در آمد کنی روی لینک زیر کلیک کن http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=16055

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد