من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

بیست و شش

ای ای ای

حرصم میگیره از ادمای پروو!ای حرصم میگیره!طرف سه ماهه با من حرف نزده شب امتحان اس ام میده که دلم تنگ شده واست, کتابخونه ای؟!!!

یعد با یک شیر قهوه میاد جلوت و میدش به تو میگه جزوه ریاضی فیزیک دو میخوام!!!


تازه موقعی که برش گردوند جزومو یکی از برگه هامو گم کرده بود!!



پیوست :مجبورش کردم برگرده برگه رو پیدا کنه !انداخته بودش روی زمین!مثل اینکه یکی هم پاشو گذاشته بود روش! 

بگین چه قیافه ای باید به خودم میگرفتم  اون لحظه!!



نظرات 1 + ارسال نظر
۱ شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ

بنام خالق آزادی
بنا به درخواستهای مکرر شما عزیزان ومحدودیتهای موجوددرقوانین وبلاگها درمورد مسائل
سیاسی و ادای احترام مدیروبلاگ به شما بازدیدکنندگان عزیز تصمیم براین گرفتم تاوبلاگ
ذیل رابه سایت تبدیل نمایم آدرس سایت مورد نظر را از همین وبلاگ در روزهای آینده اعلام
خواهد شد
www.shahrah.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد