من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

۲۲

امروز جمعه است:

و من در سالن مطالعه!(نگین چقدر خر میزنی!)

 ساعت 12:

به دلیل بسته بودن تریا و سلف من و دوستم در حال گرم کردن غذا:

اول ظرفو گذاشتیم رو سماور!رفتیم و برگشتیم یک سری ادم اونجا بودن !دختره گفت چه ظرف با کلاسی و رفت!

اقا رفتن همان و شکستن ظرف همان!



چه چشای شوری داشت!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
خوده خودم شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ

چه وبلاگه قشنگی...!

(صدای شکستن نیومد؟!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد