من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

بیست بیست!

یکی نیست بگه مرض داری بچه بیست تا بیست تا واحد بر میداری!!



اول ترم پاییز ادم تنش داغه نمی فهمه بعد یک تابستون میگه درس زیاد بردارم!

بعد پر می کنه لیست انتخاب واحدشو!همه کلاسارم سر صبح ور میداره!بعد هیچ کدومو تو طول ترم نمی ره !شبای امتحان هی می زنه تو سرش!به خودش میگه چه غلطی کردم!



بله درست!

اما ترم بهار چی؟تو همون شبای امتحان انتخاب واحد میکنی!بازم زیاد زیاد ور میداری!

عقلتم پاره سنگ ورداشته که تربیت بدنی رو سر صبح ساعت ۸ ور میداری؟؟



پیوست:نمی دونم چرا ادم نمیشم!


پیوست: فکر نکنین دانشکده ما لطف میکنه ترکیب ساعت های مختلف می زاره که ملت انتخاب کنن!همون ۴ تا درسی رو هم که ارائه شده( و ساعتاش با هم تداخل داره) رو خدا رو شکر میکنیم یکیش استادش خوبه!البته پیشنیاز می خواد که من تا حالا نداشتم اما در کمال پر رویی دو تا رو با هم برداشتم!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد