من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

۱۲+۱



اقا وسط این گیرو دار که ملت به هم تیریک میگن!یا تسلیت!

من همه چیو تحریم کردم!

دنیا ما رو تحریم میکنه ما هم دنیا رو!

چیه مشکلیه؟نه اونوری نه اینوری!حتی شب یلدا هم کوفتم شد!




جواب پست:شما برو درستو بخون!!

نظرات 1 + ارسال نظر
چرا یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://trance-states.persianblog.ir/

شما یه پاورپوینت زیبا در تبریک شب یلدا داشتی؟

نه !!عزیزم ما از این چیزا نداشتیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد