من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

من و خودم

فقط واسه دل خودم می نویسم!چون خوشم میاد از این کار دقیق شدن توی لحظه های زندگیم که چه طوری ببینمشون که متفاوت باشن!برای من مهم نیست که کسی این

پست شش؟

امروز با یکی از دوستام بعد کلاس در راهرو:

یک بنده خدایی به لیست نمره های پشت در استاد چسبیده بود!

 

هنگام برگشت از همان راهرو:

طرف همینطور که به در اتاق چسبیده بود گفت :

ببخشین شما ....دارین دیگه!(بعد لیستو نشون داد!)می تونین نمره تونو پیدا کنین؟؟


(وای خاک به سرم!این دیگه کیه!گفتم از این راه نیایما!نکنه فکر کرده من نمره مو جلو اون پیدا میکنیم که اونم بفهمه!!نمره از مسواکه ادمم شخصیتره که!.........!)


بعد سرها به طرف لیست چرخید و با خیال راحت:

نه اینا نمره های درس ....اینه!


طرف لبخند ملیح می زند!(تو کف این پوزخندش بودم!!)


نظرات 1 + ارسال نظر
افزایش آمار چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام ،
لینک باکس لینکینگ بلاگ اسکای افتتاح شد
برای افزایش چشم گیر آمار و تعداد بازدیدکننگان وبلاگتان کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب وبلاگتان قرار دهید و سپس از طریق ارسال لینک ، لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
----------------------------------------------------------------------
مزایای استفاده از لینک باکس این است که با این کار وبلاگ شما با تمام وبلاگ هایی که لینک آنها در لینک باکس قرار دارد تبادل لینک داده می شود .
یعنی وقتی شما لینک وب خود را در لینک باکس قرار دهید در واقع با تمام وبلاگ هایی که در لینک باکس هستند تبادل لینک انجام داده اید و این یعنی : « افزایش چشمگیر ، سریع و فوق العاده ی آمار بازدیدکنندگانتان و همچنین افزایش پیج رنکتان در گوگل .»
----------------------------------------------------------------------
اما مزایای لینک باکس تازه تأسیس ما :
1- لینک باکس ما اولین لینک باکس رسمی موجود در سرویس دهنده BlogSky می باشد .
2- سادگی بالای آن
3- حجم فوق العاده کم و کلیک بالای لینک باکس
(حجم کم مشخصه ی مهمی برای یک لینک باکس است چون به هیچ وجه باعث کاهش سرعت لودینگ سایت نمیشود)
---------------------------------------------------------------------
دریافت کد : (کد زیر را در ابتدا یا انتهای قالب خود کپی کنید)

<center><iframe border="1" frameborder="1" width="470" height="300" name="linkbox" src="http://linking.blogsky.com"></iframe></center>

---------------------------------------------------------------------
سپس از طریق آدرس زیر لینک خود را برای ما ارسال کنید تا لینک شما در لینک باکس قرار گیرد .
http://linking.blogsky.com/Comments.bs?PostID=1
---------------------------------------------------------------------
با لینک باکس ما منتظر افزایش آمار خود باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد